[Pardus-kullanicilari] Pisi'nin yavasligi konusu..

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
24 Tem 2009 Cum 23:21:02 EEST

Merhaba,

Burada dile getirildiğini pek görmedim; Pardus 2009 RC2'den kararlı sürüme geçmeden önceki son güncellemeden beri PİSİ çok yavaş açılıyor, çok yavaş işlem görüyor.

Arayüzü açmak istediğimde en azından 60 saniye sürüyor. Güncelleme düğmesine bastığımda da aynı; en az 30 saniye sürüyor bir işlem görmesi; hiç güncelleme olmaması durumunda bile...

Bu arada, genelde de birçok yazılım geç açılıyor. Bu geç açılma sorunları bir türlü düzelmedi. :-(

Acaba sadece bana mı özgü bu işlem, bir bildireyim dedim.

Teşekkürler.

Ömer Özen

Make your browsing faster, safer, and easier with the new Internet Explorer® 8. Optimized for Yahoo! Get it Now for Free! at http://downloads.yahoo.com/ca/internetexplorer/