[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yapma ile ilgili bir soru

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 23:16:10 EEST

Kurduktan sonra paket yöneticisini güncellemedim. Zaten bildiğim kadarıyla
henüz PARDUS 2009'da 1 kere güncelleme geldi onuda ilk yüklediğimde
yapmıştım. Paket adını doğru yazdım, konsolda buluyor ama paket yöneticisi
içerisinde göremiyorum. Paket adında Türkçe karakterler var acaba bununla
ilgili bir hata olabilir mi?