[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yapma ile ilgili bir soru

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 23:13:27 EEST

On Friday 24 July 2009 12:18:47 Kaan AKŞİT wrote:
> Konsoldan pisi it komutu ile sorunsuzca kurmuştum zaten. Paket adı
> içerisinde Türkçe karakterler var acaba sebebi bu olabilir mi?

Birkaç deneme yanılma sonucu, böyle bir şey olduğunu gördüm. Paket adında Türkçe karakter varsa,
paket yöneticisi arayüzünde hiç görünmüyor. Konsolda "pisi li", pisi "info" gibi komutlarda
görünürken, "pisi sr" ile de bulunamıyor.

Paket adlarında Türkçe karakter olmaması bana makul görünüyor ama tutarlı bir davranış biçimi yok
sanki. Eğer olmayacaksa, paket oluşurken pisi'nin uyarması lazım gibi. Faik'e sormak lazım.

 ---
Mehmet Nur Olcay