[Pardus-kullanicilari] D Diskine Pardus 2009 Kurdum 'D' yok oldu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 15:51:36 EEST

Sayın Murat arkadaşım
Aramıza hoş geldiniz.Kurulum aşamasında grub kuracağı adrese müdahale etmiş
olmalısınız ki Pardus grubu sizi karşılamamış.Hardı kendim seçeceğim
seçeneğinde sonra grub önerilen e dokunmadan kurmanız gerekiyordu. Her neyse
ilk acemi linux kullanıcısı olarak birçoğumuzun başına gelmeyen olay
değil.Şimdi artık Pardus ile güreşe tutuşabilirsiniz, korkmadan sağını
solunu iyice kurcalayın, mıncıklayın winxp deki gibi çok kurcalayınca
yavaşlar,donar klitlenir korkunuz olmasın.Şimdiye kadar virüs kaparım
derdiyle giremediğin web sayfalarınıda rahatça dolaşabilirsin aşılısın
virüsler dokunmaz kuyruğunada fazlaca takılan olmaz. Eğer Ticaretle
uğraşıyor ve Ön büro Muhasebe programı mı gerekli Java tabanlı Tekir bu
işlevi yerine getirir.Genel Muhasebe programlarından denediğim
Eta,Logo,Akınsoft ,LKS ve Netsis den Eta dos versiyonu ve bu gün kurulumunu
denediğim * Netsis *ise hiçbir emülatör gerekmeden Pardus üzerinde
çalıştı.Her neyse tekrar aramıza hoş geldin bol pardus lu günler

24 Temmuz 2009 14:07 tarihinde Murat BAYRAKTAR