[Pardus-kullanicilari] Power save

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 10:52:25 EEST

Arkadaşlar
Artık Acemisi Sayılabileceğim Bir Konuda Sıkıntım Var.
Kızımın Toshiba Satallite Pro M30 Notebook una Winxp yi yeniden kurdum.
Kurulum sonrası Bürolarının taşınması sırasında Toshiba CD si kayıp olduğu
için Software ile ilgili ana kart vs driverlarını kurup internet wireless
,Lan,audio v.s driverlarını kurdum. Kurulum sonrası ne yaptıysam yapayım
Fonksiyon tuşları ile ayarlanan ekran parlaklığına hiç bir işlem yapamadığım
gibi Fonksiyon tuşlarının hiçbiri işlevsel değil. Aklıma Pardus da
kullandığımız KSynaptics (dokunmatik maus pad i kumanda edebilmek için) ve
KPoversave (ekran parlaklığı v.s ayarlar için) olan programlar geldi.
İnternetten KSynaptics windows versiyonunu buldum indirdim. Power save ile
ilgili birçok program gözüme çarptı ve hangisinin winxp kurulu Toshiba
Satallite Pro M 30 da çalışabilir olduğuna dair tereddüt oluştuğu için
sizlerin önerileriniz doğrultusunda Powersave programınıda kurup fonksiyon
tuşları dışında ekranın parlaklığını ayarlayabileyim. Yardımlarınız ve
önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar
Not:
Bulduğum Power save (driver)programlarından biri *Tosiba Satallite M
30*acaba Toshiba Satallite Pro M 30 ile bağdaşır mı