[Pardus-kullanicilari] D Diskine Pardus 2009 Kurdum 'D' yok oldu

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
24 Tem 2009 Cum 09:38:25 EEST

Süleyman beyin "o kurt gençlere fazla itibar etmeyin, Pardus desteklemek  milli bir görevdir (...) " beni hem güldürdü, hem düşündürdü, hem de gururlandırdı doğrusu. Bir yanda emek emek uğraşan, özgürlük mücadelesi veren,  bizim de yer yüzünde var olduğumuzu yaptığı çalışmalarla ispatlayan pardus yapımcı ve geliştiricileri var, öte yandan bilebildiği  tek şey windows yüklü sisteme format atmak olan "kurt gençler"   :) Diğer yanda da yapılan çalışmaları takdir edenler. Sağolsun  varolsun pardusu yapanlar ve    geliştirenler, bu forumda desteklerini esirgemeyen yiğitler. Bir yıldır bilgisayara  format atmadım, hatta format atmayı bile unuttum. Çalışıyor, çalışıyor, sürekli çalışıyor. Pardusum benim. Bunu bilmek istemeyip, gözlerini kapatanlar, kulaklarını tıkayanlar inşallah günün birinde uyanırlar, kendilerine gelirler.