[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yapma ile ilgili bir soru

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 01:17:08 EEST

24 Temmuz 2009 01:01 tarihinde Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> yazdı:

> Anıl bey, dediğiniz gibi Türkçe karakterle ilgili bir sorun olabilir diye
> oda isimlerini düzenlememe rağmen sorunum devam ediyor. Paket ismini bile
> değiştirim Pspec.xml'den.

Arşiv dosyasının içinden çıkan dizin eğer "paket ismi - sürüm numarası"
şeklinde değilse bunu bir şekilde anlatmak gerekiyor paketin ilgili
dizinleri bulabilmesini sağlamak için. Bu anlatma işlemini yapmak için get
fonksiyonu kullanılıyor ama tam olarak kullanımını bilmiyorum. Bununla
birlikte sorunun bundan kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlamak için "def
setup():" satırının hemen üstüne

WorkDir="arşiv dosyasından çıkan dizinin ismi"

değerini ekleyebilirsiniz sanırım.