[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yapma ile ilgili bir soru

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 01:00:08 EEST

İnanç bey, dediğinizi actions.py'e ekliyorum.Selim bey dediğiniz şekilde
derledim aşağıda ki gibi çıktı alıyorum:

Sistem Hatası. Program Sonlandırıldı.
<type 'exceptions.OSError'>: (2, 'B\xc3\xb6yle bir dosya ya da dizin yok')
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri izleme verisi:
  File "/usr/bin/pisi", line 80, in <module>
    cli.run_command()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 140, in run_command
    self.command.run()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/build.py", line 114, in run
    pisi.api.build(x)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/api.py", line 802, in build
    return pisi.atomicoperations.build(*args, **kw)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 612, in build
    return pisi.operations.build.build(package)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 1035, in build
    result = pb.build()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 253, in build
    self.run_setup_action()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 391, in
run_setup_action
    if self.run_action_function(ctx.const.setup_func):
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations/build.py", line 489, in
run_action_function
    os.chdir(self.srcDir)