[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yapma ile ilgili bir soru

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 00:59:28 EEST

24 Temmuz 2009 00:51 tarihinde Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> yazdı:

> Pisi paketleri isimlerinde Türkçe karakter bulundurabilir mi? bulundurursa
> sorun olur mu?

Paket isimlerinde Türkçe karakterlerin sorun çıkarıp çıkarmadığını
bilmiyorum ama pspec.xml dosyası sabit diskinizde Türkçe karakter içeren bir
dizinin içindeyse hata alıyorsunuz galiba, geçen nerede sorun var diye beş -
on deneme yaptıktan sonra paket dosyalarını /home/maidis/Arşiv dizininden ev
dizinine taşıdım ve sorunsuzca paket oluştu.