[Pardus-kullanicilari] wpa türündeki şifreli ağa bağlanama

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
23 Tem 2009 Per 21:58:22 EEST

7-8 tane çıkması normal, çünkü bildiğim kadarıyla (yanlış da olabilir)
ağ taraması sonucu bütün erişim noktaları (access point) ortaya çıkıyor,
ve hepsi ortaya çıkıyor. Sanırım Kocaeli Üni'deki bir ağa bağlanmak
istiyorsunuz. WPA2 olarak da bir şifreleme ve üniversiteye için bir
sertifika yaratılmış olabilir (Ben kendi okulumda aynı sıkıntıyı
çektim). En son (2008.2'de) bu tip sertifikalı WPA bağlantılarını Ağ
Yöneticisi desteklemiyordu. 2009'da durum nasıl bilemiyorum.

Ben çözüm olarak depodan wicd manager programını kurmuştum. Bu programla
sorunsuz girmiştim. İsterseniz bir deneyin.

Not: 2009 deposunda bu program var mı bilmiyorum.