[Pardus-kullanicilari] last-fm çalışmıyor.

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
23 Tem 2009 Per 19:06:54 EEST

23 Temmuz 2009 18:42 tarihinde selim singin <selsin33 at gmail.com> yazdı:

> lastfm kurdum isim ve şifre oluşturdum ancak sanatçı işmi yazıp başla
> dediğimde"bilinmiyen bir hata "diye bir mesaj alıyorum.neden olabilir.

Bende de aynı sorun oldu ve aynı yazı çıktı. Senin sorununda benimkiyle
aynıysa  last.fm'in yaklaşık 30 şarkılık olan ücretsiz dinleme kotan sona
ermiş olabilir. Bunu anlamak için www.lastfm.com.tr adresinde Radyo bölümüne
girebilirsin. Kotan dolmuşsa <Ücretsiz Last.fm Radyosu deneme süresi sona
ermiştir. Kesintisiz ve kişiselleştirilmiş radyonuzu dinlemeye devam etmek
için abone olun.> yazısı en üste yazacaktır.