[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 /etc/fstab

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
23 Tem 2009 Per 17:05:54 EEST

mudur paketini elle kurmadım. Ancak, belirttiğim güncellemeler beta, RC2
ve son olarak release olan Pardus 2009 güncellemeleri idi. Yani her
defasında çekirdek de değiştiği için onunla ilgili olabilir mi, diye
sormuştum. Sanırım anlaşıldı, mudur değiştiriyor fstab'ımı.

Herkese teşekkürler, iyi çalışmalar.

Özgen Gülmen

Date: Thu, 23 Jul 2009 14:28:31 +0300 From: Ozan Çağlayan
<ozancag at gmail.com> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Subject: Re:
[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 /etc/fstab Message-ID:
<4A68495F.2050203 at gmail.com> Content-Type: text/plain;
charset=ISO-8859-9 Özgen Gülmen wrote On 23-07-2009 13:59:

> [...]

mudur paketinin guncellemesi esnasında böyle bir şey olabilir ancak 2009 çıktıktan sonra hiç müdür güncellemesi gelmedi. müdür paketini elle tekrar kurmuş olabilir misiniz?

-- Ozan Çağlayan