[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 /etc/fstab

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
23 Tem 2009 Per 14:14:38 EEST

2009/7/23 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Yapmamasi gerekir.  Ayrica:
>
> emre at voyager ~ $ pisi sf /etc/fstab
> Searching for /etc/fstab
> Path '/etc/fstab' does not belong to an installed package
>
> dedigine gore /etc/fstab herhangi bir paketten cikmiyormus. Kullandiginiz
> bir program yapiyor olmasin bunlari?

Yalniz su var:

emre at voyager ~ $ pisi sf
fstab

Searching for
fstab

Package baselayout has file
/usr/share/baselayout/fstab
Package mudur has file /sbin/update-fstab

Yani baselayout ve mudur paketlerinde fstab'la ugrasabilecek dosyalar
mevcut. BUnlardan birisi icin hata raporu girmenizi tavsiye ediyorum.

--
Emre