[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da ksynaptics

:) ) ulas.drive at gmail.com
23 Tem 2009 Per 11:15:56 EEST

Merhabalar,
Öncelikle Pardus 2009'un hazirlanma sürecinde emegi geçen herkese
sonsuz teşekkürler. Ana sürümün çıktığı ilk andan beri kullanıyorum ve
genelde sorun yaşamıyorum. Tek kafamı kurcalayn nokta Ksynaptics'i
kuramamam. Malum benim gibi laptop kullanıcıları için yazı yazarken
touchpad'e yanlışlıkla dokunma sorunu baş ağrıtan bir dert ve
kynaptics buna derman oluyordu ama pardus 2009'da buna yönelik bir
ayar bulamadığım gibi ksynaptics'i de depoda rastlayamadım.
Bu konudaki önerilerinizi bekliyorum.
Selamlar
Dr. Ulaş Bayraktar
Mersin Üniversitesi