[Pardus-kullanicilari] 2009 firefox sorunu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
23 Tem 2009 Per 09:25:43 EEST

Merhaba arkadaslar,

Internet baglanti sorunumla ilgili olarak:

On 17 Jul 2009 Fri 23:44:52 Fatih Aşıcı wrote:
> Profil ayarlarından isim sunucusunu otomatik yapmayı deneyebilirsiniz.

 seklinde bir yorum yapmis Fatih bey. Dediginizi yapinca sorunumun cozuldu.
Cok tesekkurler.

Selim Ok beyin DNS konusunda yorumu vardi; nslookup ile ornegin
www.google.com'dan tepki alamiyordum. Isim sunucusunu otomatik yapinca
nslookup'tan da tepki almaya basladim. Su anda sorunsuz baglaniyorum.

Destek icin tesekkurler, iyi calimsalar,

Cagacan Deger