[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 42, Konu 51

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
22 Tem 2009 Çar 23:01:53 EEST

----- Özgün İleti -----

From: atilla ozcelik <aozce at hotmail.com>

Subject: [Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Herkese merhaba,

Pardus2009 kurdum. Ancak TV kartını tanıtamadım. yardıcı olabileceklere
şimdiden
teşekkür ve saygılar.

TV kartım Avermedia TVCapture 98

Atilla

YANIT: Atilla Bey aynı karta sahip olduğum için biliyorum ki
kartınızı Pardus'a tanıtmanıza gerek yok; Pardus o kartı ilk sürümünden
beri tanıyor. Sadece ayarlarını yapmanız gerekiyor. Kdetv ile ayarlamak
çok kolay oluyordu ama henüz 2009 deposuna girmedi. Bu yüzden Tvtime'ı
açın ve "bıkıp usanmadan" ayarlarını kurcalayın. Ben 2009 altında bu
yöntemle ayarladım.

Kolay gelsin.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!