[Pardus-kullanicilari] Firefox ile bazi sayfalardaki yazilar görünmüyor

selim ok selimok at gmail.com
22 Tem 2009 Çar 20:53:43 EEST

2009/7/22 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>

> Sorunlu olmak da güzel olabiliyormuş demek ki :p
>
> Firefox'un ayarlarında olmasın problem? Stylish kurulu mu, kuruluysa
> orayı bir gözden geçirin bence. Bir de Firefox'un ayarlarından renk
> bölümünü bir kontrol etmekte fayda var. Bu fontlar hangi fontlar,
> merak ettim? Tahoma, Candara vb Windows fontlarıyla, onlarda sorun
> olmadığını söyleyebilirim (bende hiçbir zaman olmadı..)

Firefox ayarlarinda olmasin diye özellik gidip ikili sürümlerini indirdim
bir de üstüne acilirken yeni bir profil olusturmasini sagladim. Bu acidan
bakildiginda Firefox ayarlari tertemiz olmali :)

Acikcasi standart yazi tiplerinden  kurmadim, tasarim yaparken kullandigim
sürüyle yazi tipi var hangisi sorun yaratiyor olabilir bilemiyorum.

Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/