[Pardus-kullanicilari] Bir iki kısa KDE4 sorusu

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
22 Tem 2009 Çar 08:33:52 EEST

Ceyhun Asılkazancı wrote On 21-07-2009 19:55:
> mplayerthumbs paketini yükledikten sonra video dosyaları için ön izleme
> oluyor diye hatırlıyorum.
> tüm dizinler için ön izleme açıkken ve bu paketi yükledikten sonra dener
> misiniz ?

Yalnız mplayerthumbs'ı pek önermem. Paketi görünce heyecanla kurmuştum. Çok
sistem kaynağı tüketiyor. Dolphin'de içinde video'lar olan bir dizinden
çıktıktan sonra hala birkaç tane mplayer sürecinin çalışmaya devam etmesi ve
cpu tüketmesi pek hoş bir durum olmuyor.

Yoksa açtığı mplayer'ları çabucak kapatabilse çok cici bir özellik.
Video'lardan rastgele kareler seçip ikon/önizleme olarak gösteriyor.

--
Alper Oğuz
alper2 at oguz.biz