[Pardus-kullanicilari] AMSN ve Sesli Görüşme (yazım düzeltme)

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
22 Tem 2009 Çar 00:13:15 EEST

From: djelals at hotmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Date: Tue, 21 Jul 2009 21:06:34 +0000
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] AMSN ve Sesli Görüşme

Date: Tue, 21 Jul 2009 22:01:18 +0300
From: siyahsuskunluk at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] AMSN ve Sesli Görüşme

Özür dilerim, bir sözcüğü yazmayı unuttuğum için düzelterek yeniden yolluyorum.
Bu haber beni heyecanlandırdı. Acaba sadece sesli görüşme mi, yoksa sesli ve görüntülü görüşme mi? Findosculara rezil oluyorduk birazcık da:)
Selamlar

Aşkım daha önce sesli görüşmenin amsn ile gerçekleşeceğini söylememişti.
2009 ile gelen Amsn yazılımı ile sesli görüşme yaptım demin. Çok güzel olmuş... Yapanların eline sağlık.

Abdullah
--

Manolya kokulu bahçenin güneş çocuğu
Edebimce.com

Avec Windows Live, vous organisez, retouchez et partagez vos photos.
Partagez vos souvenirs sur le Web avec les personnes de votre choix.
http://www.microsoft.com/northafrica/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1