[Pardus-kullanicilari] banka internet şubeleri ve pardus

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
22 Tem 2009 Çar 00:05:37 EEST

Ne güzel, bir çok kişinin bankasından memnun olduğunu öğrenmiş olduk.
Arkadaşlar;
Yazdığım iletide bahsi geçen sorun ve sorun yaşanmayan bankalar bahsi bu
forumda pardus var olduğundan beri tartışılıyor.
Bu durumdan hepimiz haberdarız ve bende zaten bilindik soruna atıf yapıp
2009 ile gelinen nokta ile ilgili tespitte bulundum. Benzer sorunu
yaşayanlarla bir güç birliği yapılması konusunda sizlerle beraberim.
Ancak;
Farklı versiyon firefox lardaki bu farklı durumdan nasıl bir çıkarım
yapabiliriz demeye getirdim.
İletimin ikinci bölümünde neden çok az kişinin dikkat kesildiğini anlamış
değilim