[Pardus-kullanicilari] 2009'da oyunlar ve limewire

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
21 Tem 2009 Sal 22:27:55 EEST

21 Temmuz 2009 Salı günü (saat 15:39:49)
pardus012008 at mynet.com şunları yazmıştı:
> merhaba. Pardus 2009 hepimize hayırlı
> olsun. gerçekten çok güzel. fakat, 2008'de katkı deposu yoluyla
>eklemeyi başardığım limewire'yi 2009 için katkı deposunda
>bulamıyorum. ve 2009'da oyunlar yok. kağıt oyunlarına
>ulaşamadım. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
>
> iyi günler dileğimle...

Merhaba,
LimeWire depoda yerini alacaktır yakında diye tahmin ediyorum ben.
Ancak beklemek istemiyorsanız,

http://www.limewire.com/download/releases/

adresine giderek "Other Systems" bağlantısını kullanarak zip
dosyasını indirin. "Linux" bağlantısını kullanırsanız, Debian paketi
indiriyor. zip dosyasını bir yere açın. Açtığınız dizine giderek F4 ile dizin
içinde konsolu açın ve ./runLime.sh komutunu yazın. LimeWire
başlayacaktır.
Kolay gelsin.