[Pardus-kullanicilari] KBabel

Server Acim serveracim at gmail.com
21 Tem 2009 Sal 19:31:35 EEST

Onun yerini artık "Lokalize" yazılımı aldı.
http://userbase.kde.org/Lokalize

KBabel, KDE 3 yazılımında kaldı. Pardus 2009'ta paket yöneticisinde "kdesdk"
paketini yükledikten sonra, Lokalize yazılımına menüden
"Uygulamalar<Geliştirme<Lokalize" yoluyla ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar.

2009/7/21 Talha Yalta <talhayalta at gmail.com>

> Merhaba:
> KBabel programını depolarda bulamadım. Daha önce başka bir paketin
> içinden çıkıyordu sanırım. Var mı veya ne zaman gelecek bilgisi olan
> ver mı?
> İyi çalışmalar
> ATY
>
> --
> "Remember not only to say the right thing in the right place, but far
> more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting
> moment." - Benjamin Franklin (1706-1790)
kullanın.
sayfasına gidin.

--
Server ACİM