[Pardus-kullanicilari] klavye düzeni

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Tem 2009 Pzt 23:45:51 EEST

2009/7/20 Aydın Deniz Şenler <adsenler at gmail.com>

> Emre Bey, çıktılar aşağıda:

Guzel.

> "Bilgisayarım" düğmesi için:
>    state 0x10, keycode 165 (keysym 0x1008ff33, *XF86MyComputer*),
> same_screen

XF86MyComputer olarak taninmis. Bu tusa istediginiz bir fonksiyonu kendiniz
atayabilirsiniz.

> "Calculator" düğmesi için:
>    state 0x10, keycode 148 (keysym 0x1008ff1d, *XF86Calculator*),
> same_screen

Buna da XF86Calculator simgesi atanmis, buna da istediginiz fonksiyonu
atayabilirsiniz.

> "Uyku" düğmesi için:
>    state 0x0, keycode 150 (keysym 0x1008ff2f, *XF86Sleep*), same_screen
> YES,

Bu da XF86Sleep olarak taninmis ve simgesi atanmis. Butun X uygulamalarinda
KDE uygulamalarinda bu tusa bir gorev atayabilirsiniz.

Sistem Ayarlarinda girdi eylemleri gibi bir sey olsa gerek, ordan deneyin.
Ben bir sorun gormuyorum, tuslar taninmis, sadece atama yapilmamis olabilir.
Sistem kuruldugu anda atamalar yapilsin istiyorsaniz bir hata raporu
acabilirsiniz.

--
Emre