[Pardus-kullanicilari] banka internet şubeleri ve pardus

Mustafa ÖZBAKIR mstfozbkr at gmail.com
20 Tem 2009 Pzt 18:44:01 EEST

> Ben Garanti ve Yapi Kredi ile sorun yasamiyroum. Digerlerini denemedim.
> Akbank bu konuda musterilerini takmiyorsa, banka degisirme zamaniniz gelmis
> demektir.
>

> Ben kaç sefer Akbank'a mail attım. Hepsini cevapladılar ama sonuç yok. Hep
düzelecek diyorlar sonrası yok. Keşke imkanım olsa hemen değiştireceğim
bankayı ama maaş anlaşması yapılmış. Yapabileceğim en iyi şeyi yaptım sadece
ayda bir kez bir telefon ile bütün maaşı başka bankaya eft yapıyorum. Birkaç
ay önce şubemden telefon ettiler, internet bankacılığını hiç
kullanmıyorsunuz diye anlattım nedenini ama karşımda ki insan daha önce ne
Pardus'u ne de Firefox'u daha önce hiç duymayınca izah etmek zor oldu, zaten
bişey de anlamadı. Bir çözüm yolu varsa ben elimden geleni yapmaya hazırım.

Kolay Gelsin.