[Pardus-kullanicilari] okular ve yazdırma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Tem 2009 Pzt 17:42:47 EEST

Sayın Hocam
Aynı durumda birtek bende sorun olduğunu varsayarak belgeyi kaydettikten
sonra print etmiştim. KDE ye bug olarak bildirim sayfasını da KDE için
tamamlayıp okeyledim ama Pardus hata kaydı açmamıştım. İsterseniz bu konuda
bir hata kaydı açın en azından KDE den kaynaklanıyorsa geliştiricilerinde
katkısıyla daha çabuk bir çözüme ulaşılabilir.İyi günler