[Pardus-kullanicilari] yazıcı tanıtımı

mehmet dal mehmetdal65 at hotmail.com
20 Tem 2009 Pzt 13:24:56 EEST

Yazıcı bilgisayara bağlandığında direk çalışsa neden yardım isteyeyim; zaten çalışmış olurdu... Çalışmadığı için yardım istedim... Manuel olarak tanıtmak istediğimde de yazıcı ekleme programında COM protlarla ilgili birşey göremedim... Dolayısı ile yazıcım çalışmıyor...

Mehmet Dal

Herkese iyi günler dilerim...