[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 home bölümünü bağlamadı

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
20 Tem 2009 Pzt 09:00:59 EEST

merhaba;

teşekkür ederim Emre bey çok yardımcı oldunuz. /etc/fstab dosyasının içini
kontrol ettiğimde

LABEL=PARDUS_HOME1    /home            ext4      defaults,user_xattr,noatime
0 0

bu satırla home dizinimi bağlamaya çalıştığını ve yapamadığını gördüm.
Sistem bilgilerinden kontrol ettiğimde home bölümünün etiketi PARDUS_HOME
olduğundan bağlayamamış. sadece 1 rakamını sildim kaydettim ve çalıştı.

tekrar teşekkürler.

--
Koray Özdemir