[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Masaüstü Resimleri

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
20 Tem 2009 Pzt 08:53:41 EEST

19 Temmuz 2009 Pazar günü (saat 22:30:51) osman yarguzel şunları yazmıştı:
> Mesela, 2008 sürümünde her masaüstüne farklı bir duvar kağıdı resmi
> koyabiliyorduk..2009 bu işlemin nereden yapıacağını bulamadım..

Özgürlükİçin  E-Dergi Pardus 2009 özel sayısında bu ve benzeri bazı ayarları anlatmaya çalıştım.
Bence yakın zamanda çıkacak bu özel sayıyı kaçırmayın. :D
Yazıdan işinize yarayacak bir alıntı.

Birden fazla Eyleme sahip olmak için;
		1. Plasma menüsünden kilidi kaldırın.
		2. Küçült seçeneği ile Plasma Çalışma Alanını küçültün.
		3. İlk Eylemin altında yer alan, Eylem Ekle seçeneği ile yeni Eylemi ekleyin.
		4. Geçmek istediğiniz Eylemin altında bulunan artı büyüteç “Büyüt” ile Eylemi büyütün.
Eylemi ayarlamak için;
		1. Plasma veya Masaüstünde açacağınız Sağ tuş menüsünde, Görünüm Ayarlarını seçin.
		2. Eylem tipi ve Duvar kağıdını değiştirerek özelleştirin. Tema tüm eylemlerde ortaktır.
Not: Birden fazla masaüstünde, farklı tip duvar kağıdı, sadece farklı eylemler kullanılarak
sağlanabiliyor.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS