[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
20 Tem 2009 Pzt 01:56:16 EEST

Arkadaşlar Pardus'u ortaya koyan sevgili Türk mühendislerini
kutluyorum gerçekten. Hiçbir şey kusursuz değildir ama kullandığım en
düzgün dağıtım diyebilirim. Dün Pardus'u kurdum hayran kaldım, deneme
sürümlerinde yaşadığım sorunları hiçbirini yaşamadım. Bugün Ubuntu ve
Suse'nin son sürümlerini de kurdum ve saç baş yoldum resmen. Ubuntu
Pardus'u açmama izin vermedi, Suse Pardus'u ve Ubuntu'yu açılış
sayfasına eklemeyi umursamadı ve sadece bir paket yüklemesi için bana
400 mb'lik paket yüklettirdi.

Vel hasıl-ı kelam bizim mühendisler bu işi biliyor derim. Tebrikler

Kandiliniz mübarek olsun
İyi geceler

19 07 2009 tarihinde Gürol <gulizgurol at gmail.com> yazmış: