[Pardus-kullanicilari] SIS Mirage3 VGA Desteği

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 23:23:21 EEST

2009/7/19 osman yarguzel <osmanyarguzel at gmail.com>

> bir arkadaşım, Pardus 2009'un çıktığını duyunca bilgisayarını kaptı
> geldi..Casper marka dizüstü bilgisayarda, Windows Vista yüklü ve Ekran
> Kartı SIS Mirage3 Graphics (İşlemci SIS 672 Serisi) olarak görünüyor..
>
> Pardus 2009 bu ekran kartına destek veriyor mu? Bu bilgisayara
> 2009 kurmalı mıyım? Kurarsam başıma dert alır mıyım?

Soru soyle daha dogru olur. SIS linux'a destek veriyor mu? Yanit: Hayir.

Sis denen chipset ureticisi sirket linux'a destek vermiyor, surucu
uretmiyor, uretmeye calisanlara yardimci olmuyor. Haliyle bu kartin
calismasi sans isi, bir ihtimal VESA uyumlu modda calisir, bir ihtimal eski
Sis suruculeriyle otomatik olarak calisir.

Ancak hicbir kosulda 3Boyut hizlandirma elde edebileceginizi zannetmiyorum.

Emre