[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Masaüstü Resimleri

osman yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 22:30:51 EEST

Selamlar,

Pardus 2009 çok güzel olmuş, elinize sağlık..Yanlız Pardus 2008' e ve
KDE 3,5 masaüstüne alıştığımız için 2009 da biraz bocalıyorum..

Mesela, 2008 sürümünde her masaüstüne farklı bir duvar kağıdı resmi
koyabiliyorduk..2009 bu işlemin nereden yapıacağını bulamadım..

Bir de Milky simge seti, sanki 2009'a çok uymamış gibi..Ben pek
beğenmedim..KDE 4 masaüstü ile çok sırıtıyor..Simgelerin Çözünürlükleri
de iyi değil sani..Benim favorim, NUVOLA simge seti..Acaba bunu Pardus
2009 ile kullanabilecekmiyiz?

Saygı ile..

Osman YG
Elektronik Mühendisi