[Pardus-kullanicilari] wirelles bağlantısı düşük

ramazan akbas akbas03 at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 09:02:54 EEST

Message: 10
Date: Sun, 19 Jul 2009 00:08:08 +0300
From: ramazan akbas <akbas03 at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] wirelles bağlantısı düşük

modem exper exper EVM-01 sorunsuz çalışıyor.
atheros marka donanım var ama wirelles bağlantısı 7kb/s den yukarı çıkmıyor.
Çözümü ne olabilir?

Sorunun kaynağını anladım.Ama çözüm yolu bulamadım.
Sorun nvidia 7400 ekran kartımı tanıtmak için  module nvidia current ve xorg
video nvidia current paketlerini kurduktan sonra oluştu. Open GL desteğini
kaldırdığımda wirelles bağlantısı normal ancak nvidia-current özelliğini
etkin hale getirdiğimde bağlantı hızı 7 kb/s yukarıya çıkmıyor.
Ekran kartı ayarlarını Nvidia 7400 için nasıl yapabilirim?
Makine Fujitsu Siemens Amilo Pa 1538