[Pardus-kullanicilari] Rekor ?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 02:17:52 EEST

2009/7/19 Tahsin Kesoglu <tahsin.kesoglu at gmail.com>

> tüm datalarım gitti 100gb . 10 yıllık fotograflarım vs. telaştandır..
>

> birde mail yazmışken  ...
> Şimdi kurdum pardus 2009 u ama şifre ekranına ulaşmadan ekranım karardı
> yardım edebilirmisiniz.. ? tüm verilerim gitmesine rağmen pardustan kopmak
> istemıyorum.. ama açılmıoyr şifre bölümü
> asus x51r kullanıyorum

Thsin Bey,

Hala ayni seyi yapmaktasiniz. Lutfen mesajlarinizin altindaki gereksiz kalan
kisimleri silin, sadece gerekli yerleri alinti yapin. Hem kotali
internetiniz varsa kendi kotanizdan, hem de kotali intenreti olan diger
kullanicilarin haklarini yiyorsunuz. Bu sekilde giderse size yardimci olmak
isteyecek kullanici kalmayacak cunku mesajlarinizi okumayacaklar.

Sorunlariniza gelince, verilerinizin neden uctugunu dusunuyorsunuz? Ilgili
bolumu silmediyseniz veya formatlamadiysaniz yerlerinde duruyorlardir merak
etmeyin. Ayrica her zaman onemli verilerinizi birden cok bilgisayarda tutun,
bilgisayalarlarimizin sabit disklerine guven olmaz. Bende 2 disk var,
ikisinde de yedeklerim duruyor, ayrica sirket bilgisayarinda duruyor her
hafta esliyorum bunlari.

Pardus'un ilk eflatun ekrani geldiginde, asagida F3, F4 ve F5 tuslari ile
yapilacabilecek ayarlar var, burdan oncelikle ekran karti ile ilgili VESA
modunu dener misiniz?

--
Emre