[Pardus-kullanicilari] 3B desteği var fakat görüntü monitöre oturmuyor

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 23:32:14 EEST

İyi akşamalr,
Ekran kartım (nvidia) ve monitörümün pikseli (1650x1080) farklıda olsa
sorunum benzer.
Benimde 3B desteğim olmasına rağmen görüntü ekrana oturmuyor ve altına
epeyce sarkıyor ve de bulanık, hata da açtım, burada sordum ama tatmin edici
bir cevap bulamadım. Monitörün yatay dikey tarama hızlarını tek tek ekledim,
dvi ya da vga çıkışları denedim bir türlü düzelmedi.
Ama tamamen tesadüf bir çözüm buldum.
KDE başladıktan sonra monitörü kapayıp açınca görüntü ekrana tam oturuyor ve
netleşiyor..
Nasıldır, nedendir bilmiyorum, dener misiniz?