[Pardus-kullanicilari] HP Laserjet P1005

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 22:33:41 EEST

hplip-gui ve hplip-doc poaketleri bünyesinde HP laserjet Al in One serisi ve
Photosmart,Offijet gibi birçok yazıcı sürücü orijinal desteği mevcut.Depoda
mevcut bu iki pk.i kurup eski yazıcı tanımlamasını kaldırın yazıcının usb
kablosunu çıkartıp takın yazıcınızı doğru algılaması gerekir.Kolay gelsin