[Pardus-kullanicilari] 3B desteği var fakat görüntü monitöre oturmuyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 22:24:18 EEST

2009/7/18 Mahmut LICALI <mahmutlicali at gmail.com>

> Ekranımın çözünürlüğü 1208x1024, şu an bu çözünürlükte çalışıyorum. VGA
> çıkışını kullanıyorum. Görüntü gayet güzel, yalnızca filmler aşırı
> karanlık.. Ekranımın boyuzu 17" Philips 107 E66. Bu model Philipsler içinde
> yer almıyor. Standart seçtiğimde de herhangi bir değişiklik olmadı.
> Monitörün kullanım kılavuzunu buldum ve oradan yatay ve dikey tarama
> değerlerini elle kendim girdim yine bir işe yaramadı. Yenileme oranlarını da
> değiştirmeme karşın ekranın dört yanında oldukça rahatsız edici boşluklar
> bulunuyor.

Sorun tarama degerlerinden kaynaklaniyor kesin, menu'sune girebilseniz kac
HZ'de calistigini gorebilirdik o zaman yorum yapabilirdik belki. Tarama
frekanslari ile biraz daha oynayin derim. Ekranin genislik yukseklik
ayarlarini menu'den yapabilseniz o da sorununuzu cozecek ama menu'ye
giremediginizi soylemissiniz. ilginc, hic menusune girilemeyen monitor
gormemistim...

--
Emre