[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ve HP Pavilion DV6 Sorunsalı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 22:18:53 EEST

2009/7/18 Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com>

> dediğiniz gibi Ses Denetimi ayarlarına baktım..Orada Intel aygıtını
> bulamamış.."Simultaneous Internal Audio"  şeklinde bir aygıt görünüyor..

Bu bulamamis anlamina gelmiyor. Bana bulmus gibi geldi yani eger hem
Simultaneous Internal Audio hem de R700 Audio device diye 2 cihaz
goruyorsaniz tanimis olabilir.

Herhangi bir muzik vs. calarken veya bir video izlerken, pavucontrol
uygulamasindaki Calma sekmesinde, o programin ismine sag tusla tiklayip,
calan stream'i baska bir yere yonlendirebiliyor musunuz? Boyle bir secenek
cikiyor mu?

HDMI çıkşının R700 Audio Device  yapılandırmasını ise tanımış ve görüyor..

Yukarda da sordugum uzere, goruyor dediginiz Pulseaudio mu?

Intel ses karti icin hata raporu girmeden once,

aplay  -l

komutunun ciktisini ve

cat  /varlog/syslog  | grep pulse

komutlarinin ciktilarini gonderebilir misiniz?

--
Emre