[Pardus-kullanicilari] pardus 2009'da nvidia-old-driver sorunu

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 18:18:34 EEST

18 Temmuz 2009 17:13 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> 640x480
> pardusu
>
> 3B destekleyen başka bir sürücü yok. Çözünürlük sorununuzu düzeltmek için
> ekran ayarlarından monitör modeli seçmeyi deneyebilirsiniz.

monitör modelim crt philips 17 inç 107e4. ancak monitörüm model listesinde
107e4 bulunmuyor. bende diğer philips 17 inçlerden bazılarını seçip oturumu
yeniden başlattım ancak çözünürlüğü 640x480 (veya 640x360da olabilir yazılar
çok küçük olduğu için okunmuyor) çıkaramadım. üretici/modele göre değilde
standart bir monitör seç deyip Monitör 1280x1024 desemde gene 640ların üzeri
gözükmüyor. Başka yapabileceğim birşey varmı ?