[Pardus-kullanicilari] pardus 2009'da nvidia-old-driver sorunu

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 17:12:43 EEST

>  On Friday 17 July 2009 15:23:53 görkem öztekin wrote:
>  Merhabalar,
>   Bende 64mb Geforce 2 Mx 400 ekran kartı, 512 mb ram ve 2 ghz pentium 4
> işlemci var. Pardus 2008'de nvidia-old-driver ile ekran kartına uyum
> sağlayıp tüm basit oyunları çalıştırabiliyordum. 2009'da nv driveri
> kullanıyorum. 1280x960 çözünürlükte çalışıyor. ancak ekranın çevresini
> pardus penceresi tamamen kaplamıyor. sağ-sol ve üst alttan ekran yarımla bir
> cm arası siyak görünüyor. Ve ciddi sorunum en basit grafikli oyunlar bile
> [...]

Fatih bey, Pardus'u RC'den 2009a geçirdim. xorg-video-nvidia71 ve 96 yı
yükledim. Sitem ayarları yine nvidia 96 sürücüsünü önerdi. Ama gene 640x480
üzeri bir çözünürlük tanımlanmıyor. 71 ise açılış yöneticisi dahil pardusu
açmıyor, yerine siyah ekran çıkıyor. şuan nv sürücü kullanıyorum. Sistem
bilgileri'nde görüntü bölümünde 2.1 Mesa 7.5-rc4 3B desteği yok yazıyor.
GeForce 2 Mx 400 ekran kartım için uygun başka bir sürücü varmı?