[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Yazıcı ve Webcam Tanıtımı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 13:33:19 EEST

2009/7/18 Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com>

> Aygıt ekle butonu olması lazım. Tıkladığınızda ekleyebileceğiniz aygıtlar
>>

> Böyle bir buton maalesef bulamadım.

Ben virtualbox kullanmiyorum dogrusu, ancak sanal sisteme fiziksel donanim
ekleme konusu acik kaynak surumde olmayabilir. Kapali kaynak surum
kullanmayi deneyebilirsiniz.

Ancak benim tavsiyem, eger sanal makinenizde "ağ" desteği varsa, Pardus
2008'den yazıcınızı ağa paylaştırıp, sonra sanal makine içinden bu
paylaşılmış yazıcıyı kullanmanız çok daha kolay olacaktır ve her iki sistem
yazıcıyı aynı anda kullanabilecektir.

--
Emre