[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Yazıcı ve Webcam Tanıtımı

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 11:05:13 EEST

18 Temmuz 2009 10:49 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net>yazdı:

> 18 Temmuz 2009 Cumartesi günü (saat 09:45:20) Ahmet Akmaz şunları yazmıştı:
>
> VirtualBox'un USB desteği olan (kapalı kodlu) sürümünü mü kullanıyorsunuz?

VirtualBox'un Pardus 2008'de var olan sürümü yüklü. Onunla ilgili "This is
the Open Source Edition which lacks USB support and some other things."
bilgisi var.

> Eğer öyleyse, USB aygıtlarını sanal sisteme eklemeniz gerekiyor.

Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Ayrıca Aygıtlar > USB Aygıtları bölümünde <kullanılabilir aygıt yok> bilgisi
var.

Teşekkür ederim.

--
"Koku, gülün sesidir