[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 home bölümünü bağlamadı

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 09:59:48 EEST

merhaba;

biraz önce Pardus 2009'u indirip kurmak nasip oldu, tüm geliiştiricileri
tebrik ve onlara teşekkür ederim.

Bilgisayarımı Pardus 2009 alfa dan beri güncelleyerek idare ediyordum. İki
disk bölümüm var ve ikisi de ext4 olarak biçimlendirilmiş durumda. birinci
disk bölümümü Pardus için diğerini Home dizinim için ayarlamıştım. Ancak
Pardus 2009 kurarken içindeki verileri kaybetmemek için YALI'ya home
bölümünü biçimlendirmemesini söylemiştim. Bununlamı alakalı bilemiyorum ama
Home dizinimi bağlamadı ve dolayısı ile kde4 açılamadı. El ile home dizinimi
bağladım kde4 açıldı ve şu anda buradan yazıyorum. Fakat yeniden
başlattığımda yine aynı şeyleri yapmak istemediğimden bunu açılışta nasıl
yapabileceğini söyleyecek arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim.

saygılar.

--
Koray Özdemir