[Pardus-kullanicilari] 2009 da bazı paketler için bozuk uyarısı

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
17 Tem 2009 Cum 09:36:41 EEST

Günaydın,
Aşağıdaki bazı paketler için bozuk uyarısı aldım. İndirip yeniden kurdum ama
sonuç aynı. Hata kaydı girmek gerekir mi?

* netcat denetleniyor...
Bozuk dosya: /usr/bin/nc
Bozuk dosya: /usr/share/man/man1/netcat-openbsd.1
netcat paketi bozuk.

* openssh denetleniyor...
Bozuk dosya: /usr/share/man/man1/slogin.1
Program Sonlandırıldı.
/usr/lib/misc/ssh-keysign dosyasının SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor.

* sun-jre denetleniyor...
Bozuk dosya: /opt/sun-jdk/jre/bin/ControlPanel
sun-jre paketi bozuk.

* gparted denetleniyor...
Bozuk dosya: /usr/share/icons/hicolor/icon-theme.cache
gparted paketi bozuk.

* kdemultimedia denetleniyor...
Bozuk dosya: /usr/kde/4/share/doc/HTML/en/dragonplayer/common
kdemultimedia paketi bozuk.