[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da grafik belgeleri ön izleme sorunsali...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
16 Tem 2009 Per 23:45:59 EEST

Merhaba,

Pardus 2009'u RC2 ile bazı eksiklikleri olmasına karşın kullanıyorum, alışmaya çalışıyorum. Bazı eksikliklerin de kararlı sürümle düzeleceğini umuyorum.

Bu arada, 2008'de (daha öncesinde de) Konqueror ön tanımlı belge görüntülerinde fotoğraf ve pdf belgeleri gibi belgelerin pul biçiminde görüntülerini, imleçimizi üzerine getirdiğimizde de hemen yanda görüntünün biraz daha büyük bir boyutunu görme olanağına sahibiz.

2009'da bu olanağı bulamıyorum. Dolphin görüntüsü ekranda gereksiz biçimde çok yer kapladığından, onun yerine Konqueror'ı kullanıyorum.

Bir çözümü var mı, yoksa bu da kararlı sürümle mi yerine gelecek?

Teşekkürler.

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/