[Pardus-kullanicilari] ACİL-yeni dizüstü alacağım-ati radeon

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Tem 2009 Per 11:14:49 EEST

Wed, 15 Jul 2009 15:39:29 +0000 (GMT), Blue Berry
<wenbrand at yahoo.co.uk> :

> sağolun, tavsiyelerinizi gözönünde bulunduracağım (tabi ati li
> bilg.rın özellikleri baskın gelmezse).
Bu kadar tavsiye uzerine gidip Ati ekran kartli bir makina alirsaniz
sonra aglamayin ama "Pardus'ta ekran kartimda problem yasiyorum" diye :)

Bakin ben iki gun once bir dizustu alimi yaptim, sirf bunun icin
ozellikle ATI ekran kartli hicbir dizustuye bakmadim secerken.

                   Doruk