[Pardus-kullanicilari] ACİL-yeni dizüstü alacağım-ati radeon

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
16 Tem 2009 Per 01:34:56 EEST

"Lanet olsun içimdeki ATI sevgisine" :) deyip kaza ile ATI ekran kartlı
bir bilgisayar almayın..

Windows ortamında çalışırken bile yıllardır ATI' yi bir türlü
sevemedim..Onur Beyi'in dediği gibi NVDIA ile daha mutluyum..
ATI ekran kartlı HP DV 5000 ve HP DV 6000 iki laptopa Pardus ve diğer
Linux dağıtımlarını kuruduğumda bir sürü sıkıntı yaşadım..
Notebook'larda Intel kartlar da Linux ile gayet iyi çalışıyor.. Ama ben
tercihimi NVDIA'dan yana yapıyorum..Her ne kadar Microsoft
NVIDIA' yı Vista sürücüleri konusunda suçlasa da, Apple' ın yeni
Macbook' ları bile NVIDIA kullanıyor ve 1 GB sistem RAM' ı ile
aslanlar gibi çalışıyor..Bu arada MACOS' un Unix kokenli olduğunu
düşününce Apple' ın NVDIA'yı  tercih etmesinin mantıklı olduğunu
görüyoruz..

Tabi ki karar yine sizin..

E.Ersan SÜLÜN