[Pardus-kullanicilari] [2009] PrintScreen>ksnapshot

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 21:46:52 EEST

Merhaba,

PrintScreen tuşuna basınca şu an için windowsta olduğu gibi ekran
görüntüsünü alıyor ve kolorpaint2e yapıştırabiliyoruz.
2008 serisinde kurlumda bu tuş ksapshot proramını çağırıyordu. çağırmasa da
ben ayarlıyordum.
şu anki yapı çok hoşuma gitmiyor biraz uğraştırıyor. ya alt+F2 ksanpshot
komutunu vermek ya da yukarıda yazdığım gibi
yapmak gerekiyor. 2009'da bu tuşu nereden ayarlayacağımı klavye
kısayollarında falan aradım bulamadım, bilgisi olan var mı?