[Pardus-kullanicilari] X oturumunu yeniden başlatmak

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 17:47:35 EEST

> Sanirim ayni sorunu ben de yasiyorum. Masaustu efektleri acik ama calismiyor
> gibi geliyordu bana ama cok dikkat etmemistim dogrusu.
Sistemi ilk yüklediğimde başta bende de efektler açık görünüyordu. Küp
vs çalışmayınca efektleri kapatıp açmayı, değişik efektleri
etkinleştirmeyi denedim ve sonrasında efektlerin başlatılamadığı hata
mesajlarını almaya başladım. Sonunda efektleri yalnızca X render ile
aktifleştirebildim ama bunda da saydamlık dışında pek birşey
çalışmıyor. Oldukça can sıkıcı bir durum.

Oyunlarda opengl çalışıyor ama ekran çözünürlükleri ile sorunlar var.
Örneğin chromium'u veya Frozen Bubble'ı tam ekran yapmayı deneyebilir
misiniz? Garip şeyler oluyor bende.