[Pardus-kullanicilari] samba ve takılan aygıt yok

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 16:01:00 EEST

Selamlar,
Yok gibi görünüyor... Başka makinadan bu paylaşımı görebiliyor olmanız
lazım. Görüyor ama içerisini yazıp/silemiyorsanız

# chmod 777 -Rf  /mnt/sdb1/acron

komutu ile tam yetki verebilirsiniz. Ama bu işlem kullanıcılar için
sorun doğurabilir. Herkes erişebilir yani...!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ergin ŞAHİN yazmış: