[Pardus-kullanicilari] samba ve takılan aygıt yok

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 15:26:30 EEST

Selamlar,
Tam olarak açıklayabilir misiniz?

Samba yı servislerden sürekli çalışr hale hetirip (service smb on) ve
sambayı çalıştırdıktan sonra (service smb start) /etc/samba/smb.conf
dosyasındaki [share] benzeri bir paylaşım ile rahatlıkla tüm ağdan
görülebiliyor olması lazım. Ama siz bir de Pardus makinanınn IP si ile
deneyin. Explorer'da iken \\192.168.0.0 gibi...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ergin ŞAHİN yazmış: